Volná pracovní místa

Vedoucí kanceláře ředitele
Co vás čeká:
  • zajištění administrativního chodu kalendáře vedení společnosti
  • příprava materiálů a prezentací v češtině, příp. angličtině
  • zapisování záznamů porad, jednání dozorčí rady a představenstva
  • správa kalendářů, organizace schůzek, zajištění občerstvení při jednáních
  • komunikace napříč společností
  • řízení jednotlivých obchodních případů – kompletní koordinace
  • aktivní komunikace se zákazníky
  • samostatná práce s vysokou mírou odpovědností za svěřené agendy
  • spolupráce zejména s vedením společnosti a s ostatními spolupracovníky celé společnosti ve věcech organizačních, provozních a administrativních
  • zajištění chodu kanceláře, jejího vybavení a zajištění komfortu návštěvníků
  • komunikace se zákazníky, vyřizovat jejich dotazy a požadavky
  • zajišťovat koloběh dokladů objednávek a faktur včetně přípravy a zpracování
  • přijímat, evidovat a vyřizovat reklamace včetně jejich zpracování
  • evidence a třídění korespondence, evidence a archivace dokumentů, odesílání zásilek kurýrem, poštou
  • správa vozového parku, zpracování knih jízd, vyúčtování služebních cest
  • kontrola a příprava pracovně-právních smluv, obchodních smluv apod.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
  • praxi 2 roky na pracovní pozici administrativního, organizačního, projektového charakteru výhodou
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost si umět vždy a se vším poradit
  • reprezentativní a příjemné vystupování
  • výbornou znalost práce na počítači: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Internet
  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • orientace na vysoké cíle a výkon
  • diskrétnost
  • výborný písemný a prezentační projev
  • schopnost vyjednáva
  • samostatnost
  • přesnost
  • spolehlivost
  • týmovost
  • řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
Výhodou bude, pokud budete umět:
  • Flexibilně reagovat na měnící se situace, přemýšlet za vedení organizace, budete iniciativní osobou s nápady pro změny a vylepšení. Budete umět reagovat na stresové situace. Velkou výhodou bude, když se stanete "srdcem" kanceláře a budete umět přinést svému vedení, ale i kolegům dobrou náladu. :)
Co vám můžeme nabídnout:
  • za krátkou dobu se vyhoupnete mezi lidi, kteří řídí a vedou celou organizaci
  • potkáte inspirativní lidi, kteří se rádi podělí o znalosti a zkušenosti
  • budete mít vliv na dění ve firmě a znát každé její zákoutí
  • možnost seberealizace a zavedení svých znalostí a zkušeností v daném oboru
  • dlouhodobá perspektiva v prestižní neziskové organizaci
  • samostatnost a odpovědnost
  • vzdělávání a možnost navštěvovat volnočasové aktivity zdarma
  • možnost občas pracovat z domova, či si vzít dítě do práce
  • telefon i pro vlastní účely
  • perspektivu stabilního a dlouhodobého zaměstnání
  • možnost realizovat vlastní nápady
Informace o pozici:
Sdružení TULIPAN, z.s.
U Tiskárny 81/1, Liberec – Liberec V-Kristiánov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat: 20 000 – 28 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Children-friendly office, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Služby, Asistentka, Administrativní pracovník, Office Manager
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.
Kontakt:
Iva Brožová
Tel.: 602 669 028
brozova@sdruzenitulipan.cz
OBSLUHA BUFETU
Popis práce:
  • zajištění provozu bufetu, prodej občerstvení, obsluha v prostorách bufetu
  • práce se stroji a vybavením bufetu – kávovar (espresso), toustovač, párkovač, fritéza
  • úklid prostor bufetu a sociálního zařízení pro veřejnost, doplňování zboží, hygienicko – sanitační činnosti
  • dodržování bezpečnostních předpisů a zásad bezpečnosti potravin

Náš nový spolupracovník by měl mít:

  • smysl pro pořádek, pečlivost a důslednost
  • předchozí praxi v prodeji občerstvení – výhoda, potravinářský průkaz
  • komunikativnost ve vztahu k zákazníkovi, tak i dovnitř sdružení, pro operativní řešení neočekávaných situací
Nabízíme:
  • pracovní smlouvu na zkrácený úvazek (6 hodin denně) na dobu určitou, rozvržení pracovní doby na krátký/dlouhý týden
  • možnost účasti na volnočasových aktivitách
  • mzdové ohodnocení – 10 050 Kč, prémie
  • odborné zaškolení, podpora týmu
  • možnost účasti na volnočasových aktivitách
Informace o pozici:
Sdružení TULIPAN, z.s.
Liberec – Liberec XXV-Vesec
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Zařazeno: Gastronomie a pohostinství, Číšník/servírka
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: mentálně postižení, tělesně postižení, ostatní.
Kontakt:
Iva Brožová
Tel.: 602669028
brozova@sdruzenitulipan.cz
Koordinátor/ka dotačních projektů Frýdlantsko
Hledáme spolehlivého pracovníka/pracovnici na pozici Koordinátor/ka dotačních projektů na zkrácený úvazek 0,60 tj. 24 hodin /týden s možností doplnění úvazku na 1,0.
Pracovník bude svůj fond pracovní doby dělit mezi pobočkou ve Frýdlantu a v Novém městu pod Smrkem.
Náplň práce:
  • Plná zodpovědnost za realizaci plánovaných aktivit podle zadaného projektu
  • Plná zodpovědnost za dosažení výstupů naplánovaných v projektu
  • Plánovaní, organizovaní a koordinace projektových aktivit
  • Nábor účastníků projektu
  • Komunikace s účastníky projektu
  • Komunikace s firmami, úřady a jinými institucemi
  • Spolupráce na PR projektu
  • Spolupráce s ostatními pracovníky projektu
  • Související administrativní činnost
Požadujeme:
  • Odpovídající vzdělání, VŠ výhodou
  • Znalost projektového řízení výhodou
  • Znalost činností uvedených v náplni práce
  • Velmi dobrá znalost práce na PC
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Nabízíme:
  • Termín nástupu dle dohody
  • Práci v rozvíjející se organizaci s možností profesního růstu
V případě zájmu nám prosím zašlete životopis.
Informace o pozici:
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat: 17 400 – 20 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Children-friendly office, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Služby, Zdravotnictví a sociální péče
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná pro absolventy.
Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: ostatní.
Pozice vhodná pro důchodce.
Osobní asistent - mistr chráněné dílny
Požadujeme:
  • manuální zručnost, logické myšlení
  • řemeslné dovednosti
  • fyzická zdatnost
  • organizační dovednosti
  • komunikativnost
  • schopnost jednat s klienty se zdravotním znevýhodněním
  • práce s PC
  • empatie
  • ŘP skupiny B
Nabízíme:
  • možnost seberealizace
  • stabilní platové podmínky
  • práci v příjemném kolektivu
  • možnost vzdělávání
Náplň práce:
  • vede tým zaměstnanců se ZP při realizaci zahradnických, technických a úklidových činnostech
  • odpovídá za dodržení termínů zakázek
  • plánuje a organizuje práci
  • komunikuje se zákazníky
Informace o pozici:
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Plat: 18 000 – 24 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Vzdělávací kurzy, školení, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly offic
Zařazeno: Řemeslné a manuální práce, Služby
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: ostatní.
Projektový manažer/ka
Co od vás požadujeme:
  • min. SŠ vzdělání, VŠ výhoda
  • Znalost a zkušenosti v projektovém řízení
  • Dobrou orientaci v oblasti fondů EU
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Velmi dobrou znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • Znalost problematiky zaměstnávání osob se ZP a sociálních služeb výhodou
Co vám nabízíme:
  • Pracovní poměr na dobu určitou
  • Nástup možný ihned
  • Mzdu dle odpovídajících zkušeností a výsledků
  • Možnost pracovat v rozvíjející se společností zabývající se zaměstnáváním osob se ZP
Jaká bude vaše náplň práce
  • Samostatné vedení a koordinace svěřeného projektu a projektového týmu
  • Aktivní vyhledávání možností projektu
  • Plánování projektu, průběžná kontrola dosahování cílů
  • Koordinace aktivit projektu
  • Dohled nad rozpočtem svěřeného projektu, analýza rizik a jejich omezení
  • Plánování a požadavky na zdroje, komunikace se zákazníky a dodavateli
  • Reporting pro vedení společnosti
  • Spolupráce s ostatními i ve společnosti
  • psaní projektů
Informace o pozici:
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat: 26 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Children-friendly office, Dog-friendly office, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost delšího neplaceného volna, Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Mobilní telefon
Zařazeno: Administrativa, Služby
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.
Pozice je vhodná na mateřské, nebo rodičovské dovolené.
Uklízečka
Náplň práce:
  • mytí a dezinfekce sanitárního zařízení
  • mytí podlah ve svěřeném úseku
  • luxování svěřeného úseku
  • utírání prachu na nábytku, parapetech a jiných prostorech
  • úklid košů
  • mechanické mytí
  • čištění osvětlovacích těles
  • mechanické klepání koberců
  • čištění, úklid a dezinfekce klozetů
  • zametání
  • čištění skleněných ploch
  • luxování čalouněného nábytku
  • evidence vlastní činnosti aj.
Požadujeme:
Pouze pro OZP pracovníky!!!
Spolehlivost, samostatnost.
BRIGÁDA
Lékař - psychiatr
Minimální mzda: 500 až 700 Kč/hodina
Komunitní centrum TULIPAN nabízí volná místa v týmu ambulantních psychiatrů. Jedná se prozatím o externí spolupráci na DPP v rámci projektů dotovaných z Evropské unie. Rozšiřujeme naše služby a do budoucna hledáme kmenového spolupracovníka pro připravované CDZ. Nabízíme práci v moderním zařízení, které podstatnou měrou věnuje i psychoterapii a sociální psychiatrii. A také možnost po našeho budoucího kolegu postavit tým pro CDZ.
Pro přijetí není atestace v oboru podmínkou. Byli bychom rádi, aby měli zájemci ukončený specializační kmen, nebo jeho část.
Požadavky:
  • VŠ vzdělání lékařského směru
  • zájem o práci v oboru
  • zdravotní způsobilost a bezúhonnost dle zákona č. 95/2004 Sb.v pl. zn.
  • uživatelská znalost práce na PC

Chráněná dílna
Aktuality
O nás

Naše činnost

E-shop
Jazykové kurzy
Vázací práce
Akce
Veřejná sbírka
Fotogalerie
Poradenství
Média o nás
Týden s TULIPANem

GIVT
Partneři

Ochrana osobních údajů
Kontakt

Sdružení TULIPAN, z.s.
(budova „S“ TUL)
Sokolská 113/8
460 01 Liberec I - Staré Město
© copyright Sdružení TULIPAN, z.s.,  webdesign & developed by 5Q, spol. s r.o.